26 April

Har inget annat än uppdateringar o komma med.
Inget skoj eller positivt..
Söker ni sånt kan ni sluta läsa typ NU

Började med ett utslag på skallen,trodde det va ett myggbett.
Men det va ömt.
Innom ett dygn hade de ökat drastiskt och är blåsor o gör fruktansvärt ont.
Mest armar o skallen o axlarna.
Får se vad de säger idag om det.
Läkarna skall göra en ordentlig undersökning,ev ner till hudspeciallist.

förkylningen e hemskt tung,tjockt i snoken och snyter mig hela tiden.
Då slemhinnorna redan är slut så gör det ont varje gång.
Lederna värker,bakpå vaderna i benen är värken som värst.
Haltar o har stöd till toan ja överallt jag ska.
Det går inte att gå normalt värken är för svår.
Inte heller det kan de säga vart det kommer ifrån...

Var ner på röntgen av hela buken i går,
svaret på det kommer väl oxå idag på em misstänker jag.
Haft väldigt ont även där så det vart en sväng genom snurren där.
Hatar kontrastvätskan..den värmer o man tror man ska pinka ner sig!!
Hurrrr...

var det allt?
Njae...nästan..
Går på massor med smärtstillande för att alls kunna leva nu.
6 ggr om dagen blir det.
Skallen är som en tidsinställd bomb..den vet man aldrig när den smäller.
Det gör så ooont..e antagligen bihålorna som var så svullna som gör det.

Det är min vardag nu.
Då läkarna vet mera vart allt kommer ifrån vad det är
så ska jag försöka skriva ner det här...
E tungt o sitta bara denna lilla stund.

Kira Dina Isak Min kärlek till er kommer aldrig att förändras.
Ni är mina kära barn o jag älskar Er Nu och alltid!!

Kommentarer
Postat av: J

Det gör väldigt ont i mig att läsa. Det är så mycket, så mycket smärta i dig nu. Det går inte att förstå, det går inte att ta in, hur det känns att vara i dina skor. Att läsa ord gör ingen rättvisa av verkligheten egentligen, vet bara att det måste vara så fruktansvärt. Älskar dig min vän, försök hålla modet uppe lite till!

2011-04-26 @ 11:19:59
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Nej nej nej, vill inte ta in nåt av det där. Hur kunde det hända så där och så snabbt..??

Blåsor, värk, kontrastvätskor, smärtstillande, röntgen...är allt p.g.a. förkylningen om jag förstått det rätt.



Pratade med Anna H häromdagen och hon/dom planerar 30-års fest. Ja, det är faktiskt 30 år sedan (om två år) vi gick ut ÖHS och då vill vi ha dig där Eva!!



Kramar

2011-04-26 @ 13:06:43
Postat av: Eva

Vänner..det är det som skrämmer så. Att det vänder på 10 minuter. Man kan inte planera nåt,man får ta förmiddag,eftermiddag,kväll... Att ta dag för dag är för långt planerat.Ingenting i mitt liv vet jag förrän det sker..bara nuet. Älskar Er o tack för att ni finns kvar med era ord som är som bomull för själen!! kram

2011-04-26 @ 13:59:27
URL: http://sawannah.blogg.se/
Postat av: Robban

skickar en bunt kramar från Linköping till dej Eva.

2011-04-26 @ 17:07:16
Postat av: J

En sak ska du ha klart för dig vännen min! Kommer aldrig att sluta göra allt jag kan för att hjälpa dig! Jag kommer alltid att finnas här! Kram!

2011-04-26 @ 17:09:16
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: kira

de gör ont att läsa mamma försöker ta in allt du skriver ja älskar dej nu å för alltid mamma

2011-04-27 @ 11:16:12
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Det gör väldigt ont att läsa om hur svårt du har det nu <3



Sänder många varma kramar till dig genom cyberrymden

2011-04-27 @ 16:05:29
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det gör ont i hjärtat när jag läser om den smärta som du går igenom. Att din vardag är en ständig kamp. Men tack för att du delar med dig lite av hur läget är. Jag älskar dig, föralltid och alltid! <3

2011-04-27 @ 17:39:36
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Isak

Vet inte vad jag ska säga än att jag känner din smärta i mitt psyke, känner all förödande kraft som du slåss mot.... jag känner den dag för dag och kan inte fatta hur du klarar av det, mitt psyke är totalt nerbrutet, jag mår HELVETE av att du är på sjukhuset, men dag för dag så ryker jag upp mig och ger det en ny chans, jag kommer aldrig i hela mitt liv ge upp för din skull, du är min mor och min livskraft.



Och för i helvete, slå ihjäl sjukdomen med allt du har nu! Jag vet att du kan, jag vet att du har energin i dig, det gäller att ge sig fan på det som owe säger... sätt allt på att bli frisk nu.



Älskar dig mor.... och du är den som håller mig levande!

2011-04-27 @ 21:30:49
URL: http://lonelywhispers.blogg.se/
Postat av: Isak

Vet inte vad jag ska säga än att jag känner din smärta i mitt psyke, känner all förödande kraft som du slåss mot.... jag känner den dag för dag och kan inte fatta hur du klarar av det, mitt psyke är totalt nerbrutet, jag mår HELVETE av att du är på sjukhuset, men dag för dag så ryker jag upp mig och ger det en ny chans, jag kommer aldrig i hela mitt liv ge upp för din skull, du är min mor och min livskraft.



Och för i helvete, slå ihjäl sjukdomen med allt du har nu! Jag vet att du kan, jag vet att du har energin i dig, det gäller att ge sig fan på det som owe säger... sätt allt på att bli frisk nu.



Älskar dig mor.... och du är den som håller mig levande!

2011-04-27 @ 21:31:39
URL: http://lonelywhispers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0