Ålandsveckan



























Isak på väg till Åland...*glad*



Denna mås följde med en stund på färden


Denna skönhet mötte oss i hamen "Sea Cloud 2"


Hann även med avkopplande promenad i Hammarudda med pappa


En dag fick jag träffa Gino...


Var i lekparken och lekte med allt där


Kramades med Bästaste Roxie


Även Mumin kunde sitta vackert...


Vaad ska jag nu hitta på för BUS...........


Mumin med matte Jeanette..min goe vän.


Mumin fick träffa en 10mån tjej Bella...mycket BUS


Tjejerna tre på väg ut på party!! (Lela,Cila,Sussi)


De TU "nygifta" Jonte & Ida... Det var en oförglömlig kväll!!


"Prästen" Robin... Vid bilen vi rullade några varv i...*L*


Denna skylt fanns i hamnen där vi körde ombord på Rosella...
Det sista vi såg av Åland....*S*


Hela denna vecka var OTROLIGT UNDERBAR och detta var möjligt
eftersom min BONUSDOTTER Lela lät oss bo där,och är glad vi hittade
tillbaka till det vi en gång hade!!
Tack älskade vän,om du inte passar dig så kommer vi igen..*L*


Detta var från veckan på Åland...

Kommentarer
Postat av: J

Fina bilder! Den på mig å Mumin e ju lite kul, Muumi har snoppen ute :) hahaa

Blev nu så sugen på din blåbärspaj så det inte e klokt! Måste komma över å äta, å umgås, å bara va igen. kram

2010-08-04 @ 21:57:39
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Hella

Ser ut som att ni haft det toppen.. e så avis på dej som va där...

Kraam!

2010-08-04 @ 22:03:52
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Eva

E dåligt med GOA blåbär de är mest urvattnade o utan smak! Synd.. Men kanske nååt bär man kan hitta..L. kraam

2010-08-04 @ 22:30:22
URL: http://sawannah.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefina bilder !! synd att vi inte sågs ;)



Ha det bra nu o så hörs vi igen !! kramar

2010-08-05 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0