Patric Swayze

image356

 

"Fick diagnosen bukspottkörtelcancer i slutet av januari

"Dirty dancing"-stjärnan Patrick Swayze, 55, har drabbats av cancer i bukspottkörteln - en cancerform med mycket hög dödlighet....


Har inte många "idoler" i mitt liv...men han e en av dem jag beundrar mest. O att han har drabbats av cancer...! HATAR den jävla sjukdomen hatar att den ska drabba så många. Cancer är en vansinnig sjukdom som inte är nådig vare sig den tar livet av en person eller bara smakar på den..o förstör en del av kropp o psyke !! I artikeln i Aftonbladet står det även att han kan ha så kort tid kvar som 5 veckor...kan inte rå för det men jag blir lessen arg förbannad o så förtvivlat lessen!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag fattar varu menar. Reagerade på en sak om cancer idag jag med.. ;/

2008-03-06 @ 15:19:22
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: Annica

J blev nog glad att N försöker fixa bilen. Han har redan kollat så pass mycket och det är generatorn som inte är frisk.
Förhoppningsvis kan den repareras billigt. Han öppnar den i morrn och ser.
Hälsa J det :-)
Curryboy e leeeeeeeeessen...

2008-03-06 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0