Najs Visit

       

Tack för att vi fick komma o hälsa på
alltid lika trevligt..*L*...


Kommentarer
Postat av: Annica

Visst var det gula monstret jäääääääääääääääääääääääää (hämtar andan )ttefin?
Var nog orolig medan jag var på jobb att ni skulle kattnappa vår söta Curry :-)
Välkommen nästa gång men då vill jag också vara hemma o vakta att han inte i misstag slinker ner i en bagageväska eller nåt *S*
För han är oemotstådlig när han diskutterar med en och har sina egendomliga nycker som charmar en fullständigt.

2007-09-09 @ 21:17:52
Postat av: J

Tack för att ni hämta cykeln! Den är ihop nu, och jag skulle kasnke ha klarat det själv om jag hade verktygen förstås men nu fick jag låna arbetskraft och verktyg :) Måste skaffa lås, stöd och skärmar bara :) Synd att visiten va så snabb, men vi ses igen snart!
KRAAAAAM

2007-09-10 @ 07:55:22
URL: http://showandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0