Helgen

       
Här e några bilder från en fin helg. Åkte på fredagen till sundsvall,hade hyrstuga i Timrå. Det var jag o O,I o min far som åkte osså Selma förståss. Lördagmorgon var det minusgrader o strålande sol. Vi åkte 8 mil upp till Högakustenbron. Vandrade där o lekte i parken med Isak o selma. Gick längs en stig o tittade på utsikten vid bron. Fint o höstlikt o soligt. Åkte igen neråt,eftermiddagen var vi på Norra stadsberget. Gick upp i ett 20 meters utkikstorn o tog en del foton. Kul o se utöver staden o testa vad kameran gick för. Lite snö var det,men allt för lite tyckte Selma som älskar o leka i snön!! Sen vart det Pizza..o sallad. Kvällen åkte vi o storhandlade o köpte lite go fika till kvällen. I var duktig o fixa matteläxan..*L*. Söndagen städade vi stugan o åkte hemöver. Inte lika fint väder..men lika fina vyer. Var hemma i Uppsala igen vid 16... Då var det bara 11 grader inne..Brrr...huvva så kallt. O eldade o jag fixade middag. Det vart fort varmt o gött. Bra med vedspis!! Kissor va glada då vi kom hem igen. Nån o busa med.. Det var vår helg.....!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka härliga bilder och låter som en fin resa som ni var på.

2007-10-16 @ 14:11:29
URL: http://annicasbilder.blogg.se/
Postat av: Lena

Mycket fin vovve du har.... Vad avis jag blir!!!

2007-10-28 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0