Du är Jag

Tankar,drömmar,beslut,funderingar,ångest,röran i skallen
tårarna,skratten,samtalen,resorna,planeringarna,hösten,
skolorna,framtiden,saknaden,längtan,viljan att vara nån annan,


Vart finns DU
som kan vara min ställföreträdare ett tag
som kan ta över mitt liv ett tag
ge mig andrum
låta mig komma tillbaka
till ett perfekt liv
Då allt är bara leénden

Vet...Du finns inte...
För denne Du är Jag
som måste reda upp o gå igenom detta
ännu en gång
Men övning ger färdighet
så vi ska väl än en gång kunna
gå leénde ur detta

Kommentarer
Postat av: Annica

Har ni fått nån ägare på G till de små kissungarna?

Nej jag ska inte ha nån till just nu :-) Fast det kliar i fingrarna.Curry e så liten ännu o vill ha 100 % kärlek o vägrar dela med sig till de övriga kissorna vi har :-)

2007-10-08 @ 21:57:54
URL: http://annicasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0