Du

Fan,nu har det gått några dagar men det har inte o kan inte sjunka in.
Jag vill inte se vill inte förstå att du fått cancer.
Du en stark person med alltid positiva saker på gång,
positiva saker att säga.
Du stöttade mig mycket under min sjukdom
hälsade på,slet med mannen min
med alla de uppgifter inte jag kunde o orkade.
Alltid med ett gott humör.
Du var med o lade första handen vid vårt hus,
läste siffror på våra plankor..*ler*
Nu har du bröstcancer.
Du skall genomgå en behandling
som tar tid
men som de säger att skall göra dig frisk!
Vill bara du skall veta att detsamma gäller dig
som gällde mig
En positiv anda!!
Tänka att detta ska jag klara!!
O veta att alla runt om dig,
din familj finns o stöttar dig!
Du finns ofta i mina tankar
o jag håller tummarna för att allt ska bli bra i slutändan!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller tummarna jag med. Jag hoppas verkligen allt går bra. Hmska saker.. ;/

2007-11-24 @ 16:09:00
URL: http://flickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0