Future/Past

Tar ett steg..tycker sig göra nåt fint,nåt bra. ser sig om jo det var nog bra... men varför står då du o gråter?
 Varför säger du att jag är dum? Jag tänker vad har jag gjort?
Jag älskar ju dej o gör det ja gör för just min kärlek till dig.
Sätter mig ner..funderar på mitt beslut. Var det rätt?
Nej säger du..du vill inte, du älskar mig med..du säger att du förstår mig..men vill inte göra som jag sagt.
Vad ska vi göra?
Vi älskar varann o vill inte såra varann vi kan inte leva från varann men ej heller tillsammans.
Jag vet inte hur vi ska lösa detta utom på det sätt vi konstaterade att vi skulle..då för ett tag sedan..
tror vi måste härda ut o kämpa vidare.
Försöka förstå varann o göra det bästa av situationen
vet du saknar o vet du inte vill många saker

Men du är mitt kött o blod
älskar dig så innerligt
kan o vill inte släppa dig
Älskar dig MIN SON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0