Sex..

Klocka e sex på morgonen...O har åkt på jobb o jag tvättar o donar me djuren. Ziva blev så fin i pälsen då jag borstade henne....hon har blitt så rar o spinner o trampar så fort man tar i henne. Selma orkar inte så mycket mera,men jag fick henne dock att följa med till postlådan igår..vilket är ca 1.5km. Men det va allt hon orkade..annars ligger hon mest o flämtar o pustar. Snart e det över o hon har jobbet på utsidan. Tvättmaskinen e i full gång o jag ska försöka hänga ut allt innan det kommer nå regn..det  jue det vanliga nu på dagarna,undrar vart sommaren tog vägen! Om det inte blir allt för mycket nederbörd så ska I o jag åka till Ulva o plocka lite jordgubbar,de är godast om man får dem direkt från landet. De från butiken smakar nästan konstgjorda..*L*. Vill inte ha dem så jue... Vet ni vad vi gjort?? Jo vi har köpt en jättefin kamera,en Nikon 8800 med 10xoptisk zoom,den tar magiska bilder om man kommer på hur den funkar. Det är miljoner inställningar om man vågar leka lite. Har lekt en del o det kan bli riktigt skoj detta. Ska sätta in ett par bilder här som jag tog igår..får ni bedöma lite..*L* det e mest på lekstadiet än. Men jag ääälskar o ta kort så det kanske blir bra med tiden! Så kan den även ta 30 bilder i sek..ska testa det med sen då det kommer valpar...o filma går det..*L*..massa skoj! Kul me leksaker.. Annars då? Jo det e lungt... E kattvakt..o blomvakt...personer e på semester..
Saknar mina tjejjer!! kram på Er.

           

1.Selma   2.Tozzan  3.Tozzan o Ziva  4.Våra smultron i landet 
5.En silverhund i hyllan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0