Ord från min son

Jag känner nu sorgen och smärtan som förödar inom dig... jag är glad utåt men inåt ett uppror. Jag kämpar dag för dag för din skull och delvis för min. Men det är inte lätt här heller, jag försöker med all energi och lust för att bygga min kropp och må bra och få fart på framtiden. Jag älskar dig mamma, även om du inte orkar längre så kommer du stanna kvar i mitt sinne där du lärt mig så mycket och där du lämnat dina spår för mig att följa.

Jag kan inte önska mer av dig än att du ska vara vid liv när jag fyller 18, så du ser vilken fin son och man du har uppfostrat och fött!

 

Du är den som jag växt upp med, du är den som gav mig livets möjligheter.

Jag vill att du ska se vilket liv som väntar dig i slutet på denna oändliga historia av smärta krig och tårar i vårat inre... JAG ÄLSKAR DIG mor...




Kopierar in det här dessa ord av min son Isak,
för att jag skall kunna gå tillbaka o läsa o finna tröst närhellst jag känner för det...


Kommentarer
Postat av: Hella

Otroligt fint och ärligt skrivet..

Kramar från Hella

2011-03-27 @ 09:32:59
Postat av: J

Vackert skrivet! Kramar!

2011-03-27 @ 10:37:11
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Jonna

Han är helt underbar, din son. Och jag vet nog varifrån han fått en stor del av sitt hjärta och sin omtänksamhet! <3

2011-03-27 @ 11:25:34
URL: http://flickaan.blogg
Postat av: Yvonne

Du ska vara stolt Eva - kram till dig Isak

2011-03-27 @ 12:16:36
Postat av: Anonym

Helt rörd till tårar. Vilka underbara ord. <3

2011-05-12 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0