9 mars

I går fick jag komma hem.
Dock ännu isolerad dvs får inte träffa andra människor som är sjuka
eller kan bära på nå smittor.
Det är tungt nå grymt.
Cellgifterna har verkligen tagit all min ork.
Svimfärdig av att gå till spisen eller kylskåpet.

Idag var jag på kontroller,
åker sjuktransport nästan alla dagar nu då för mina värden skall ner
i botten än..o alla celler ska dö. Även de friska.

Just nu orakr jag som sagt inte mycket,
men försöker äta lite ligga mycket.
Får hjälp med Selma dagtid.

Så alla som ville ses o hälsa på i helgen det måste vänta.
Utom Kira då som inte skall bo hos oss.

Kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Det är nog bra att folk väntar att hälsa på för det är en del smittotider..Idag kanske jag inte känner mig ex förkyld men jag kan trots allt vara det i morgon..

Du behöver få vila i lugn o ro nu..Hemma bland djur o natur och livs kärleken..

2011-03-09 @ 23:37:20
Postat av: Yvonne

Hej Eva! Skönt för dig, Owe, kissorna ch inte minst för Selma att du kan vara hemma. Jag kan tänka mig att det är en skön känsla trots att du är helt utmattad. Jag kan inte ens föreställa mig hur slut du måste vara...



Jag vill också ge Owe en stor styrkekram för att han finns vid din sida...mina tankar går också till dina barn, din pappa och syster.



Kram Yvonne

2011-03-10 @ 06:57:41
Postat av: Yvonne

om du orkar Eva så kolla den här bloggen, kanske den ger dig lite ork och att det är fler än du som kämpar - En småbarnsmamma med cancer. http://lindaskriver.blogspot.com/

2011-03-10 @ 07:25:57
Postat av: J

Då kommer jag när du har lite mer immunförsvar! Nu ska du vila och se till att du kämpar mot denna hemska sjukdom! Kram kram!

2011-03-10 @ 14:17:02
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Hella

..skönt att höra av dej igen.. blev lite orolig för hur du mådde då du inte skrivit på ett par dagar..

Härligt att du fått komma hem även om du är isolerad. Du ska verkligen tänka på dej själv i detta och inte ta emot massa besök osv både pga. smittorisker och sen tänker jag på att det tar mycket på orken oxå.. och du behöver all din styrka du har för att ta dej igenom detta som cellgifterna utsätter din kropp för. Snart vänder ditt mående och du blir starkare och starkare även om det kommer gå sakta.. så vi alla som vill finnas för dej får fint vänta på att du känner att du orkar med att ta emot oss... Massor med kramar till dej och Owe... <3

2011-03-10 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0