7 Mars

Då var klockan 21 på kväller igen.
Dagen gått om än långsamt.

Illamåendet är rätt jobbigt just nu,inget vill i magen
o magen vill inte va tom.
försöker iaf stoppa i mej nå kallt emellanåt.
Fick lite mat i mej oxå fast gott.. Näe...
Smaken har börjat avta igen så det är svårt att
veta vad man äter om man inte ser det..
O lukten..hua..att mat kan lukta så förbannat illa!!

Har iaf fått min 5:e dag med cellgifter idag.
Har bara korven kvar tills i morgon..det är lite kvar i den.
Sedan vad som höres är att mina blodvärden skall rasa till noll o intet
igen lixom förra gången. Innebär en väldigt stor infektionsrisk mm.
Men kanske får vara hemma den tiden vilket är 4 veckor.
Får se,finns ju en del damm o sånt hemma oxå..får se vad de föreslår.
Efter de 4 veckorna skall nya benmärgsprover tas för att se om cellgifterna
drivit de onta leuko på flykten..o sen planera fortsättningen!
Mer vet jag inte i dagens läge,dag för dag!
Men om jag åker hem skall jag in 3 ggr i veckan för blodprover o omläggning av CVk.
Så koll ahr vi ändå hela tiden!

Så har jag haft Uunderbart besök idag!!
KA var över en stund,med tidningar om foto o voffar!!
Ja även en ask med gele´hjärtan..
Många pussar o kramar blev det!
Hon kan det där med att få mig glad,älskar Dig för det!!

Owe kom..hade fått en present i postlådan..av Oliwes matte o husse,
Tackar oerhört för det!! Tankarna orden betyder så otroligt mycket!!

Owe stannade en stund o kramades o bytte många ord,
men kvällen tar ut sin rätt o jag blir fort trötter.
Spec om jag får medicin för illamåendet!

Nu lite medikamenter...njuta av kvällens besök...minnen..
ja..livet överhuvudtaget!!
Alla kämpar för min skull..o jag likaså!!


Pappa o Syster vet ni kikar in här o läser...
Ni skall veta att jag alltid har o alltid kommer att älska er Innerligt!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa S

Jag skulle så innerligt gärna vilja komma och hälsa på dig. Men vågar tyvärr inte pga alla ev basselusker vi har här :(



Men du är i mina tankar om och om igen <3

Miljoner kramar och en puss på din kind

2011-03-07 @ 21:33:41
Postat av: Ewa S

Jag skulle så innerligt gärna vilja komma och hälsa på dig. Men vågar tyvärr inte pga alla ev basselusker vi har här :(



Men du är i mina tankar om och om igen <3

Miljoner kramar och en puss på din kind

2011-03-07 @ 21:39:23
Postat av: Hella

Förstår att du har långa dagar.. men du får passa på att vila dej ordentligt... Vore ju underbart om du fick va hemma under den värsta infektionsrisken.. men va försiktig..



Tänker på dej!!

kramar till dej min älskade vän..

2011-03-07 @ 22:22:43
Postat av: J

Så skönt om du skulle få komma hem nu! Kan man besöka dig i helgen, typ lördag? kraaamar

2011-03-08 @ 14:41:33
URL: http://showandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0