6 Mars

Då var dagen snart mot sitt slut.
inget överraskande har hänt..
Måt enormt illa bara då man matar sin kropp med gifter o mediciner.
Magen strejkar o säger stopp o övriga kroppen likaså.
I dagens läge smakar kallt bäst..
typ risi frutti,fil,youggi,shaker mm.
försöka hålla mig till det..inte bra om jag blir tom i magen!

Så har jag fått 2 liter vätskedropp så njurarna får sitt,
inte såå insprirerande att dricka bara så för drickandes skull.
Men allt traskar på i sin gilla gång.
Dagarna blir allt tyngre o tyngre då gifterna tar över..
smaken börjar sina..inget är riktigt gott mera.

Owe kom hit igen..som alla dagar..
Vi somnade igen med armarna om varann.
Den oerhörda tryggheten man känner..

Nu skall jag stänga ner allt utom droppet som susar på tills i morrn bitti..
skönt att andra jobbar då man själv får sova..*L*..

Sov gott govänner..
O ha en underbar början på veckan!
kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Detsamma min vän! Miss u.. Vet inte vad ja ska skriva! men älskar dig! bra att du har Owe att hålla om! Massa kramar! <3

2011-03-06 @ 21:44:22
URL: http://www.twopeople2.blogspot.com
Postat av: Jonna

Vi hoppas att det jobbiga snart ska gå över. Tills dess får du njuta av stunderna med din älskade och tryggheten han ger! Puss

2011-03-07 @ 06:43:05
URL: http://flickaan.blogg
Postat av: J

Ny dag igen! Och du kämpar vidare. Nu ännu mera förstås, med alla gifterna. Hoppas att det går fort, och att du får komma hem emellanåt, det skulle göra så mycket för dig :) jag tänker på dig! Kram!

2011-03-07 @ 07:02:05
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Hella

Jobbigt att höra att din ork börjar tryta.. men du verkar ändå hålla dig stark och positivt vilket jag beundrar.. kämpa på nu och hoppas den här dagen blir lite bättre... tänker på dej massor.. kramar till dej!!! <3

2011-03-07 @ 08:00:32
Postat av: din älskade dotter kira

hejsan mamma

hoppas att de jobbiga är snart över så du får koma hem en stund å så

men ja saknar dej oerhört mycket att de inte är sant maj hälsar dej och så ska ja till sonen snart då ska ja hälsa från dej till honom

men du få ha de så bra kom i håg att ja älskar dej så mycket min älskade mamma

2011-03-07 @ 08:03:14
Postat av: Yvonne

åh fy, vad detta liv är orättvist...vet inte annat vad jag ska säga...



Kram Yvonne

2011-03-07 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0