4 mars del 2

Med ICE AGE 2 i bakgrunden o Owe på sängen brevid skriver jag nåra rader om dagen

Fick mina Cellgifter 12-16 idag..det gick utan problem,slapp illamåendet mm.
Sköönt!
Hade besök av kurator,samma som var här då jag va inlagd senast!
Vi var överens om att det var heeelt onödigt att behöva ses igen...
då det betydde jag var inlagd o sjuk igen.
Men,vi kom snabbt in på prat om hur dessa fem år vart mm.
Hon sade hon märkte en helt annan energi i rummet,
min inriktan på att bli frisk. Kunde koppla bort allt som inte nu är livsviktigt
utan satsar på detta nu!! Vi kunde skratta och inse båda att livet kommer
att ha så mycket mera att ge!!
Hon skulle hjälpa mig med några praktiska saker vilket underlättar oerhört!
Så det kändes bra.

Vilade en stund efter åt...så kom det en fysioterapeaut in...Goa råd!!
Sen somnade jag en stund....
Osså middag...gött...o så hembakad citronkaka!!

Owe kom vid sju..en knippe post..lite som skulle reurneras med min underskrift.
Såå vi tog en promenad till ing 70 där det finns liten budik o postlåda.
Uuunderbart att få frisk luft gå lite o bara hålla handen o prata!!
Ville inte gå in,orken fanns för en längre prommis...men vill gå i morgon med!
Är så glad att jag nu gått mina milspromenader hela hösten,
gått ner 10 kg o mått kroppsligt bra. Det är många pluspoäng säger mina läkare!!

Så det är aldrig fel att hålla sig i trim.
Nu skall jag säga nattis till Owe o sen slockna själv....
Ses vi i morgon..?

Det är upp till er...
O minns varje livstecken från er är guld värt!!

Puss o natti

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad roligt att du slapp illamående idag!! Hoppas på flera sådana dagar..

Tur att du har Owe, det låter tryggt för oss som läser. Hoppas din natt blir bra.



Syns och hörs igen!!



Kram Yvonne

2011-03-04 @ 22:51:28
Postat av: Annica

Klart vi "ses" i morgon igen..Ingen kan hindra mig!

Och i övermorgon och överövermorgon osv osv.

2011-03-04 @ 23:42:22
Postat av: J

Ja, idag är det en ny dag, det lät underbart att få komma ut! Då är du rätt kry ännu om du orkar gå en liten bit :) Det är goda tecken! Och precis som din kurator sa, så är du såå mycket positivare nu! Mera fokuserad! kram!

2011-03-05 @ 07:53:03
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Daniela

ja självklart vi gör! jag läser varje dag och tänker på dig hela tiden! Är såå glad att du har Owe och att du är så positiv! =) Bamsekramar!

2011-03-05 @ 13:51:39
URL: http://lelanela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0