3 mars del 3

Nu sitter jag i mitt nya rum nr 5...helt ok!

Isak o Roffe var här då jag fick igång cellgifter nr ett...o samtidigt då EKG elektroder
så de kan hålla koll på att hjärtat håller sig i takt o inte springer så fort!!
Det har gått bra hittills. Fick även cellgifter en "korv" kallar de det..*L* Som jag nu ska ha
som går sakta in i 5 dagar i min CVK... Och nu då cellisar nr ett är över så får jag cellisar nr två.
Så tre olika sorter idag!! Inge illamående än...lite svettig o trött men det är normalt!

Besöket av Isak o Roffe är guld värt!!
Mycket prat om allt o inget. Gamla tider,förra omgången..om nu och om vad som är på gång.
Hur han o även ni andra kan göra för att underlätta för mig i detta.
Jag är så glad att Isak har det så bra där hos dem,känner mig trygg vilket gör att jag kan
koncentrera mig på detta nu!!  Fick även ett par tidningar att läsa,o lösa korsord..så inte
hjärnana förtvinar bort..*ler*.

Nu har jag ätit pannkakisar med sylt i kväll...fisken va inte så tilltalande..
Men det gick bra det med. Sista omg cellisar på gång nu..
förutom "korven" jag ska ha runt nacken 5 dagar då...

Tog ett par bilder me webcammen så ni kan få se hur jag ser ut..


I den breda strumpan hänger EKG grejjen, i den smala strumpan hänger korven
runda bollen är en av slangarna till CVK finns tre uttag/införsel,Slangen uppe
till höger är inpo det är CVK, alla de andra är EKG grejjs! Fullt asså!!


Detta fixar jag..med all go hjälp jag får!
O alla Ni vänner som stöttar mig,därför denna öppenhet!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är jättebra att du visar och berättar så länge du har orken kvar till det! Det hjälper mig att förstå, och framförallt att själv hålla hoppet uppe och fortsätta med vardagen. Du är så otroligt stark! Älskar diiiiig! <3



2011-03-03 @ 18:46:29
URL: http://flickaan.blogg
Postat av: Yvonne

Hej, nu har jag hittat dig på bloggen! Du ser oförskämt pigg ut på bilden - tummen upp och humöret med! Låter bra med Isak, måste kännas toppen för dig att han har någon vuxen runt sig. Mina tankar är ofta hos dig och jag hoppas och tror att du grejar det här. Sköt om dig så mycket du bara kan och orkar, tänk positivt - det stärker en. Kram på dig

2011-03-03 @ 20:23:34
Postat av: J

Det känns så skönt att läsa, för det känns som du hoppas och tror, vilket kommer att göra att du med större säkerhet skall klara dig igenom detta!! Kämpa vidare!! kram!

2011-03-03 @ 20:36:03
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Hella

..En riktig pudding...Du är så tapper.. Håller med föregående talare angående din positiva inställning.. Helt otroligt starkt av dej.. håll den inställningen så länge du kan.. om du sen blir svagare och inte orkar på samma sätt så ska vi hålla den positiva andan åt dej så vi håller den genom den här svåra tiden och sen när du är frisk igen så kan vi tillsammans se tillbaka på allt...

Kämpa på min älskade vän.. <3

2011-03-03 @ 21:26:08
Postat av: kira

hejsan mamma

ser ut som mycke slangar de där he

men de e bra att du har humöret uppe och ja bara väntar tills nästa helg då ja kommer å hälsar på dej

kommer att va jobbigt att se dej med de alla slangar mm men de kommer att blir roligt endå att få träffa dej har saknat dej så min älskade mamma <3

2011-03-04 @ 00:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0