2 MARS

Då var det onsdag..
Natten vart ok..somnat till o från.
Det har kommit sköterskor o tittat till mig,
och 2 ggr har jag fått antibiotika.
O nu på morgonen togs det nya blodprover,som alla mornar.
Värdena faller mycket snabbt då jag inte är i skick.
HB var nu bara 88 så de har beställt blod.
Jag skulle få äta frulle först innan de skall ge mig det.

Vet inte än när benmärgsprovet skall tas men det är nu på FM.
Inget jag ororar mig för..det är en del i allt.

Tack för alla kommentarer,glad ni kikar,läser o kommenterar.
Kommer inte att svara alla skilt..Älskar Er alla!!
Besök vet jag först i slutet på veckan hur jag är i skick,
eftersom cellgifterna skall påbörjas i morgon.

Det är så...en dag i taget!

Nu joggi o macka o te...
måste hålla orken på topp...*ler*

Kommentarer
Postat av: Annica

Du är starkare än vad du tror Eva

2011-03-02 @ 09:38:01
Postat av: J

bra, ät och bli lite starkare :) Kämpa på!!!!

2011-03-02 @ 16:45:32
URL: http://showandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0