2 Mars del 2

Då förmiddagen gått kom det en läkare in o sade att de inte hinner med
benmärgsprov idag..de hade fullt upp..så det är rätt fullt på avd!

I morgon på Fm däremot blir det av..med en ny läkare...spännande.
Så kom de in nyss o talade om att jag måste byta rum..
pga att de skall ge mig så starka cellgidter att de måste övervaka mitt hjärta
med speciella elektriska doningar. Fråga mig inte vad de heter.
Och uttag för de övervaknings grejjerna finns bara i vissa rum.
Lite synd då man vant sig vid detta rum och utsikten härifrån!

Men vad spelar det för roll då det är min säkerhet de är rädda om!
De vill se hur min kropp reagerar på cellgifterna och i så fall ge någonting
om mitt hjärta får hicka. Låter lite oroande men ändå tryggt
då de håller koll på alltind. Hon sade det är standard vid dessa cellgifter!

Nu har jag nyss ätit god mat!
Och på Fm fick jag även cheescake till efterrätt.
Man blir bra omhändertagen!
På fler än ett sätt!!

Nu väntar jag IVRIGT på Owe...
han är hemma i tar hand om Selma..ger henne kärlek o promenader!!
Sen är det min tur.
Han har det inte lätt heller!
Jobb,oro,hemmet,ensam,kyla...mm.

Han är min enda stora kärlek!!

Kommentarer
Postat av: din älskade dotter kira

de e bra att du blir omsjött så väl..ja bara väntar på att komma å hälsa på dej nästa helg asså..saknar å älskar dej som bara den

2011-03-02 @ 18:13:22
Postat av: Hella

Skönt att du verkar kunna hålla modet uppe.. du är min idol som tar allt så här bra.. förstår såklart att allt är jobbigt men att du endå har en positiv syn på allt är verkligen underbart..

Nattikraam på dej!!

2011-03-02 @ 22:11:05
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0