17 Mars

Klockan e sent..för mig.

Är trött..medicin på väg in det sista innan natten..

Dagen vart trög..HB (blodvärdet) lågt så jag är trötter o yr.
Men ändå kämpat på o vilat då jag kunnat..
Infvärdet halverats så jag är glad åt det!!

P & U var över och verkligen förgyllde tillvaron!
Att hålla din hand,känna din värme o kärlek gav mig många dagar styrka till U.
Att prata igenom allt med er...kändes bra..att vi är så nära i tanke o ord!
Tack P för att du kom med!!!
Ser fram emot flera besök!!

Orden är få,
min kropp längtar bara till att få vila..

Nattis

Kommentarer
Postat av: P och U

De va trevligt o bara sitta o vara tyckte jag.... de e klart vi kommer upp fler ggr om du orkar o vill !!!

imorgon så fårvi rå om Selma lite ska bli riktigt kul.

Sköt om dej så ses vi snart igen. Kramiz !!!!!

2011-03-17 @ 21:49:42
Postat av: Hella

Hoppas du fått sussa gott inatt.. och ta dig verkligen tid att vila när du känner dej matt...

Varma kramar till dej!!

2011-03-18 @ 08:36:48
Postat av: J

Härligt med besök som förgyller dagen, då orkar man lite mera! Mera sånt hoppas jag du får, snart kommer ju dina döttrar oxå :) Kram

2011-03-18 @ 16:09:51
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej Eva! Hoppas natten varit bra. Idag kommer det att bli en fin dag för dig när du får dit dina nära och kära, så ha en fin dag!!



Kram Yvonne

2011-03-19 @ 09:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0