15 Mars del 2

Pratat med läkaren 2 ggr idag...
första gången blev jag så chockad så jag tog inte in nån info..
Utan då bara lade jag mig ner o gav upp,
tårarna rann och jag såg ingen utväg.

Kuratorn kom in o vi träffade honom igen tillsammans för att jag skulle få en chans att
förstå o inte inta panikställning.

Det blir benmärgsprov rätt snart igen,
kanske rentav fredag...
O sen sätter de igång med cellgifterna igen nästa vecka.
Jag hinner inte återhämta mig någonting...
utan de vill attackera innan de elaka leukemicellerna kan återhämta sig.
Men det är en mycket oviss utgång..
och mycket sämre chanser än första gången.

Jag må varit stark,
men jag är inte odödlig

Kommentarer
Postat av: Jonna

Älskade, älskade du. Hur allting än blir så kommer du alltid att vara min "extramamma" och jag kommer alltid att älska dig bland de högst uppsatta. I mina ögon är du lika stark som en odödlig, är det någon som klarar av saker så är det absolut DU! Du är den som entrar mina tankar flest gånger per dag; på natten, i drömmen, på dagen, ja hela tiden. Jag önskar så otroligt att det fanns någonting mer för mig att göra, men här sitter jag, hjälplös på andra sidan vattnet. Och det gör så förfärligt ont, när man inte kan vara hos sin andra moder när hon kämpar för att behålla livet. Du har lärt mig att aldrig ge upp, och det ska vi inte heller. Ingen av oss, aldrig någonsin. Älskar dig! <3

2011-03-15 @ 17:51:41
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Hella

Förstår dina tankegångar.. tror jag.. även om man aldrig kan föreställa sig hur det är om man inte själv varit där.. Men du vet att vi alla är med dej och tror på dej... du kommer klara detta.. tänker på dej massor...

massor med kramar från mej!!<3

2011-03-15 @ 19:54:39
Postat av: J

Tungt för mig att läsa. Ännu tyngre för dig att ta in. Och du ska orka kämpa dessutom! Mot något som känns som omöjligt! Men läkarna vill väl köra hårt mot hårt nu, va säkra på att ta död på fanskapet i din kropp! Då måste de kanske va aggressivare nu än va de va förra gången! Hoppas du orkar hålla dig stark nu, inombords. Jag tänker på dig, och önskar det fanns något mera jag kunde göra. Kram kram min vän! Må du överleva detta helvete!!!

2011-03-15 @ 20:09:25
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Annica

Du är en kämparkrigare, du kommer alltid vara en kämparkrigare...Här eller där var du än är Eva. Du är en person jag önskar allt gott..Må skiten försvinna nu...Må gifterna ta död på cancern..Du kommer få många många svaga stunder i o med gifter ska dödas. Men du dör inte från oss! Det gör du aldrig!

2011-03-15 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0