Bara för att...

Har inte vart så aktiv senaste dagarna på bloggen..
Dagarna går o det händer saker som inte får hända!!

Men iaf nu skall jag sussa..
sista natten hemma innan vi åker till Åland!
Skall bli skoj att komma dit igen..hem!
Länge sedan nu man var på Ön...
Stannar 9 dagar!

Tar nog lappen med mig..så kanske jag skriver nåt emellanåt!

Minns..ta hand om Er..varann..för ni vet aldrig när vardagen förvänds till
någonting som ni aldrig väntade er...om o om igen...När varje steg blir en kamp.
Tala om för varann att Ni älskar dem...låt dem veta det...det är skönt att
ha innombords då världen rasar samman!


Älskar Er mina 3 barn!!

Min Mor o min far...min syster!!

Ja Er mina goa vänner oxå!!

Kommentarer
Postat av: Hella

...det är ömsesidigt Efva... vi älskar dej oxå.. hoppas du har det toppen på ön...



kram!!

2011-02-20 @ 09:45:30
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0