7 April

Idag har jag hunnit vara på lungröntgen,
visade inget som tur var.
Men bra de håller koll.
Öronen var det inga större fel på i går heller,
så ännu vet vi inte vart blodförgiftningen kommer ifrån.
Får se vad blododlingarna visar..då de svaren kommer.

Har fått i mig lite shake idag,det är rätt ok.
Chokladsmak och innehåller ca 500cal/ glas.
Dricker jag det så slipper jag förhoppningsvis matdropp
som jag verkligen hatar!
Vätskedropp måste jag ha..för dricka så stora mängder som behövs
det klarar jag inte av. Njurarna behöver sköljas...

Jaa..annars inget nytt så här...
antibiotikan har jag i flera former flera ggr om dagen.
Så det täcker alla möjliga o omöljuga bakterier!
Så...det är bara o vänta o se vad som händer med mig...

Kommentarer
Postat av: Molle

Du vet att vi håller tummarna ?????

2011-04-07 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0