3 April

En lördag så murrig o disig...
Ser ut genom fönstret o inser att våren den visar sig från
alla sina sidor som vanligt.

I går fick jag mina sista cellgifter för denna kur...14 påsar..
Det har vart o är tungt för kroppen.
Svag o skakig o mycket illamående har det vart o är ännu.
Men nu har jag fått allt det i mig som de beordrat denna gång.
Nu skall vi vänta...vänta vänta... På att värdena går upp igen,
för de har redan dalat i botten!! Mycket positivt enl läkaren!
Sen benmärgsprovet igen för att se...vart livet leder mig!

I morgon blir en historisk dag för mig!
Varje gång jag blundat i natt...eller vilar..så funderar jag på om det
verkligen stämmer...för glädjen är såå otroligt påtaglig!

Min älskade pappa o syster kommer o hälsar på!
Måste nästan nypa mig för att förstå att de åker så lång väg för
MIN skull!! Underbart!!
Mm...


Nu skall jag fortsätta lyssna på gåvan Isak o Roffe hade med sig till mig..
Carolas samlade verk...minnen..glädje o hopp ger det mig..

Inte fel en dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag önskar er alla en fantastisk dag i morgon <3 Jag vet att den kommer ge dig så mkt glädje och även många tårar.

Många varma kramar

2011-04-03 @ 10:30:31
Postat av: Yvonne

Hej, tänker på dig!

2011-04-04 @ 07:45:15
Postat av: Annica

Hoppas du hade en minnesvärd dag/kväll med syster, svåder o pappsingen

2011-04-04 @ 23:28:47
Postat av: J

Hoppas det går frammåt för dig! Inga inlägg på ett tag, men allting kanske är helt bra då! :) Här kanske solen kikar fram efter många dagars dis och dimma. Trött är jag, har svårt att sova på natten. :( Och nu snart jobb. Kram min vän!

2011-04-05 @ 07:17:56
URL: http://showandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0