22 April

Tungt att leva.

Har fått en dunderförkylning som drar ner mig helt.
Huvudvärk o svag o trött.
Ingen antibiotika biter på eftersom det är virus.
Mina infektionsvärden stiger igen o kroppen jobbar på högvarv,
det känns. För jag orkar inte nåt.
Matlusten o viljan är långt borta.

Har vart hemma alla dagar nu från 14-21
Vilat mycket,skall va samma idag.
men vi får se hur jag orkar.
Doktorn e på väg in o skall kika lite på mig.
Jag hatar detta,det kunne väl för sjutton va nog nu med
blodförgiftningen jag fick!!
Är det ALDRIG NOG???????????????????????????????????????????

Minns inte hur det var att va frisk o klaga på vädret..
ojoj...

Nu vet ni lite mera igen...

Kommentarer
Postat av: Annica

Tycker det vore en ände på skiten du fått nu Eva..Vill ha en frisk brud som får leva glad o lycklig där hon står o går!

2011-04-22 @ 14:44:00
Postat av: J

Håller med föregående talare! Det är verkligen nog, du förtjänar inte detta helvete. Det är bara så. Önskar man kunde få bort allt ont nu. Hela dig, fylla din skål igen!!!!

2011-04-22 @ 21:34:09
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Hella

Kan inte annat än hålla med föregående talare.. Nu får det va nog med skit.. nu vill vi ha dej frisk och kry igen så även du kan få njuta lite.. som du är så värd!!!

Hoppas du får lite styrka åter så du hinner ut och njuta i det fina vädret..

Massor med stärkande kramar till dej min älskade vän!! kraam <3

2011-04-22 @ 21:36:54
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag håller helt med Annika jag också!!



Nu får det väl ändå vara nog <3

Många varma omtänksamma kramar till dig <3

2011-04-22 @ 22:45:05
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Yvonne

håller med Annica och de andra...nu vill vi snart ha goda nyheter igen.



Kramar

2011-04-25 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0