In i dimman...

Inte en jävla kommentar på nåt man trodde iaf skulle ge nån!
Nåt man upplevde som skoj o lite unikt!

Men nej!

Så nu under veckan ska jag ta ett beslut om att stänga ner bloggen!
Har ni nåt emot det kan ni skriva
Annars skit i det som vanligt!!

Då öppnar jag en annan som jag vet
att blir uppskattad.
Men inte läsbar för nån annan än dem jag väljer!

Nu e det Bacardi Ruzz o vänner hela kvällen!
O nån flaska vin!

Meen Who cares!
Inte jag heller då jag går in i dimman!

Tack älskade Anna för att du vänt mitt liv,
ger mig det jag aldrig haft förr...

Tack min syster jag hittade för 2 år sen...U.. Älskar dej!!

O mina nya vänner R & K... vi kommer att ses MYCKET..
då ni fått allt klart!!

Skål tammefan!!

O NEJ e inte bitter jag mår bättre än nånsin
förr man börjar sakta men säkert inse
saker o ting!! Sköööönt!!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Vill inte komma med någon bortförklaring. Men som du kanske sett så har jag inte varit inne på bloggen, fb och msn på länge. Har mycket på gång med skolan. Och nu tar jag igen allt jag missat när helgen är här.

Hoppas du har en toppenkväll, tänker minsann höra av mig senare och se om du har det najs eller inte!

Puss i fredagsmyset! <3333333

2010-05-28 @ 18:18:18
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha det här kan jag bara inte låta bli att kommentera. Nu är det äntligen KRUT i damen som säger ifrån på skarpen. Gissa varför jag stängde bloggen :-)

2010-05-28 @ 19:18:50
Postat av: Anonym

neeej, stäng inte bloggen :(

Kram

2010-05-28 @ 19:37:04
Postat av: kira

mamma ja älskar deej så ja följer din blogg då du skriver älaksr deej såå mycket min mamma du e mitt allt du å min älskade gino

2010-05-28 @ 20:17:26
Postat av: Hella

Härligt att läsa att du återfått en del av din styrka.. va det gäller att kommentera gör jag det i skov.. så e re ba.. i bland kollar man o skriver.. o ibland kollar man ba.. e ungefär samma ja upplever på min hemsida.. ibland skriver alla i GB.. ibland ingen..

Klart du ska ha bloggen kvar.. så man kan hålla lite koll.. o alla dina fina bilder vill man ju inte missa...

massor med kramar på dej vännen min..

2010-05-29 @ 11:14:20
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Tilda

Jaja läser din blogg men somja skrivit förut vet ja inte va ja ska skriva.. men läser mer än gärna :) Så hoppas du fortsätter. Sköt om dej! Kram

2010-05-30 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0