Finaste Ullis..

Skööönt o flumma,
haft värdens goaste kväll

Ba älskar dej Ullis
Du kan det där me att göra mej glad!
Dina groggar o spel

Dimman e skön
o helst me dej
Nu åkte vi har för jag har saker i morrn o göra
Men annars hade hade jag stannat hela natten

Vill stanna här...
inte vakna utan drömma flumma o inte va nykter
det e så vansinnigt skönt.

För då är jag gla o inte behöver tänka o sörja de vänner jag
inte betydde nåt för..där jag blev tagen för givet...
Utan glädjas åt dem jag har som
fyller på min skål av energi o kärlek o glädje!!

Älskar mina barn mer än mest!!
Saknar er..o vill alltid vara Er nära!!
Alla tre!!

O min 4:e tjej...Jonna..du är mej lika kär.
Tack för att du e min bonusgirl!!
lov U.

Nu flumma iväg  drömma om saker som aldrig blev av..
som jag byggde på..
som jag trodde skulle bli min framtid.
Men som inte blev det för vi missade..
Men jag e lycklig..
jag lever efter min sjukdom
Jag har vänner jag har nån som älskar mej.

Sov gott ses i dimman..
Hoppas jag inte hittade  dit o trivs för väl.....det gjorde jag en gång..
men inte igen....

Ses...på andra sidan livet..

Kommentarer
Postat av: kira

de va fint skrivet mamma älskar dej ¨å vill vara med dej så mycke det går...ja kommer snart över igen kram å puss

2010-05-29 @ 11:04:44
Postat av: Jonna

Förut var jag ledsen för att jag inte var en av de tre. Nu är jag mer stolt över att få vara den fjärde. Den som egentligen inte hör till men allid blir nämnd ändå.

<3

2010-05-29 @ 20:55:24
URL: http://flickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0