SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vi har fått lov..att fälla träd hos grannen!
Hon vill ha bort en del så hon får mera sol till sin stuga!

Eftersom det är en sommarstuga vistas hon inte såå ofta där på vintern
o idag skulle vi upp dit för o se vilka träd som skulle ner!

Meeen snön ligger kvar orörd sen den kom ner i December!!
Gissa den va djup.

Så Owe tassa iväg efter snöslungan o kämpade sig genom snön en
"ränna" så vi kunde gå upp dit...I morrn ska han bredda så
vi kommer dit me 4-hjulingen...

Snacka om att kämpa..kolla djupet!!







Kommentarer
Postat av: Ewa Svedmarker

Hihihihi Vad roligt det ser ut när han kryper runt där i snön med snöslungan :)



Men jag är så less på snön jag :) I år har jag nog fått mer än rågat med "snökvot" :) Nu drömmer jag om tulpaner och snödropper i trädgården :)



Kram till dig

2010-03-13 @ 23:06:28
Postat av: Hella

ojoj... där fick han jobba på allt... verkligen bra träning.. kraam!

2010-03-14 @ 07:39:47
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: J

höhöö va karln din fick jobba där!!! :D

2010-03-14 @ 13:45:52
URL: http://showandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0