Kvällen....

I kväll åkte vi för att hälsa på lilla Li.
Hon ligger nu på Astrid Lindgrens sjukhus i Solna.

Vilket fint rum hon fått.
Med skepp på väggarna,lampan i taket..mm.
Hon kikade på tavlorna på väggen..
de var så färggranna o fina!
Den manliga sköterskan vart hon imponerad av..*L*
hon fastnade med ögonen på honom..
eller kanske det var hans fina blå skjorta.
Så var han snäll o hämtade mat till henne oxå...
underbar kille det där!

Doktorn kom in o pratade med mamma Tina.
Vad han sade får ni kika på hennes blogg om.
Jag vill inte försäga mej om nåt eller säga fel.
Så hon får berätta där..

http://lilarsson.blogspot.com/

Minns "mina" tjejjer Tina & Lela..
Finns alltid för er som stöd,vän,rådgivare..vad ni behöver

Älskar Er <3<3<3


Kommentarer
Postat av: L

tack för att du/ni kom idag! <3

2010-03-03 @ 22:19:03
Postat av: Ewa Svedmarker

Söta lilla tösen <3

Jag kunde tyvärr inte sätta någon kommentar i hennes blogg.

Önskar dem all lycka och sänder dem många kramar i mina tankar

2010-03-04 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0