Dagen

Idag har jag vart på Vårdcentralen..
och på AKKIS.

Kontroller att allt är bra
o lite samtal om div saker jag inte får ordning på.

Då jag kom till Akkis var det snöröjjning på G.
man fick gå runt en kranbil o vänta på tillåtelse
att gå in..annars kunde man få snö i nacken..
Från typ 6:e våningen..
Kallt o hårt..så nee tack..*L*




Gla att doktorn iaf tyckte jag såg stark o pigg ut
trots allt som händer i livet.
Känner en viss tillit till livet igen
då snön smälter o solen värmer en frusen själ!!

Kommentarer
Postat av: J

Åh så glad jag blir att höra att doktorn hade såna bra nyheter!! :D varm kram

2010-03-09 @ 07:18:31
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Hella

Smart drag att hålla sig från den tunga snön från taken..hihi..

Skönt att våren är påväg... det behövs sol och värme nu!!

kram! <3

2010-03-09 @ 09:04:12
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Annica

Det blir nog bra ska du se...När vi lutar oss tillbaka på pensionärshemmet över en mugg kaffe kan vi förhoppningsvis skratta åt allt elände man har varit med om och klarar dessa galant.

2010-03-09 @ 12:27:11
Postat av: Ewa Svedmarker

Härligt att höra :)

Och bra att du undvek snön :) Jag är så less på den och varje gång det rasar från taket så tänker jag ÄNTLIGEN så är den på väg att försvinna :)

Kram

2010-03-09 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0