Why oh Why...

Ni som undrar..
vad som e på gång

kan bara säga att
det är tårarnas dag idag!

Min dotterson har omhändertagits.
Vet inte var när hur o
OM
det nånsin kommer att lösa sig igen
Men det MÅSTE göra det
för den lille grabben är min dotters allt

Tar inte upp nå detaljer här
vänner vet var vi finns
Kira o jag

Kira kommer att behöva allt ärligt stöd som finns!
sk vänner som bara utnyttjar henne ska
dra åt varmare trakter!!

Men är du hennes riktige vän
så var där för henne nu
stötta hjälp,lyssna
Gör saker tillsammans
umgås!

Säg inte att det gör jag sen...
för det är nu ni kan visa vem ni är!

Hittills har det funnits för många som utnyttjat
hennes godhet o lägenhet..
Inte funnits för henne..
Så för FAN ge er o fatta
hon har det tungt o är i det tyngsta en
kvinna,mamma
nånsin ska behöva uppleva i sitt liv!

Vad hon än sagt...
till mig i sin ilska
betyder inget..
För jag älskar henne
lika mycket som alla mina barn!

Så jag ber er alla..
Sprid ingen mer skit nu!!

Ge henne en chans!

Käre dotter
mor till mitt enda barnbarn


Ge inte upp!

Snälla....


Kommentarer
Postat av: Annica

Jadu.Jag vet ju vad som hände när hon ringde mig i morse. Du och Kira vet var jag finns och vad jag försökt. Men nu ska hennes såkallade kompisar visa vad de går för. Finns en av dessa jag är så %¤&%&%¤## (svordomar) arg på att jag inte finner ord. Hon vet var jag finns, hon ringer när jag behövs. Jag gör det jag kan. Är mycket tacksam för få finnas vid er sida bägge två. Trots allt elände som varit på vägen mellan varven.

Livet är fan inte lätt...Vill bara krama om dig av sorg för det som hänt dig/er och den jävliga dag man själv har haft privat.



Nu lämnar vi in krav att 22 januari stryks från almanackan!!!

2010-01-23 @ 00:21:24
Postat av: Ewa Svedmarker

Eva, vad är det som händer?? Läste Kiras blogg, brukar gå in där ibland och kika på henne och Gino.

Men idag fick jag en shock, vad är det som hänt??



Kan jag göra nåt? Finns det något jag kan göra så snälla tala om det för mig!



Miljoner kramar

2010-01-24 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0