No Quitter

Svårt att få en stabil vardag med rutiner o orosfria timmar då allt runt om är så svagt.
Då man reser sig upp efter vissa missöden som sker,är lycklig är det som om någon
varje gång vet det o gör allt för att man skall bli svag o återgå till det destruktiva
livet. I går var jag lycklig,fast besluten om min framtid. Visste att mina förutsättningar
var starka o rätt..jag va trygg i dem. I dag behöver jag bara få ett samtal..som fäller
det! Det gör mig ledsen o undrar hur jag skall orka fortsätta.

Men jag är glad att jag e född med JÄVLAR ANAMMA
är ingen Quitter.

Även om det sårar och såren rivs upp om o om igen tror jag inte att jag lägger mig
denna gång för att sörja. Nej jag ger igen genom att vara stark o visa att jag inte
tänker gråta mig genom livet mera! Nej jag är jag o gör saker av kärlek.
Jag har aldrig gjort saker av ondo! Inte heller av hat! Varför skall andras fula ord
deras humör o dumhet få påverka mig?? Då jag innerst inne vet vem jag är o att
jag inte gjort nåt fel? Nej idag är jag starkare än förr..då gav jag upp.
Men inte mera! Aldrig mera!! Man kan fälla en tår..för att folk kan va så dumma o
såra en så djupt..tänka över det.. Men sen torka tåren..resa sig o va stolt att man
är den man är! Låt aldrig någon annans krokben bli ditt fall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0