Mmm

Dagarna ba yr fram..hinner inte med alls!
Helgdagarna blir svåra att hålla isär!

Men nu e det iaf helt vanlig måndag..
eller midnatt..då e det egentligen tisdag redan!

Tjejbesök från Åland i dagarna två..
i morrn åker de hem.
hur ska man stå ut?
det har vart skoj..skratt fnitter o heeelt galna ordvrängningar..*L*
Helt underbart!!
Tack Jon o Ann för att Ni kom!!
Gör om det snart!

Ska försöka träna upp mitt knä igen..
det e skört o ont..
men jag kände att det är liite bättre!
Så jag får hålla mig borta från skogen där det är så djuå snö.
O gå på plogade vägar.
Då kanske det går bra!
Never give up!

Nu kika om man hittar i säng..
o om kissor slutar bråka o fräsa o busa...
Vill ju inte kasta ut dem i minus 10...
De får kallt om ööörona då jue..*L*

Nee nu e de lagom varmt o gött för o ta sig i snarkofagen.............







Kommentarer
Postat av: Anneli

Det var väldigt trevligt där uppe i skogarna. Och jag kommer gärna i gen. Sköt om dig. Kramis

2010-01-05 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0