Fina dagar

Söndag kom du till Mig o hälsade på...lyste upp tillvaron o gav Mig tröst o glädje.
Mycket har vi hunnit med!
Bakat,handlat,vandrat,skrattat,
spelat kinaschack i levande ljus då strömmen gick,
busat me Selma,pinat kattor me borsten,
haft "stora" Gino på besök,städat,
våldgästat grannen..ja mycket
Du hann tom träffa Diesel!!


De mornar jag inte orkade upp
eldade du...undrade om jag ville ha frulle.
Du gav mycket till mig..
du gav mig en del ork tillbaka
att kämpa vidare!!

Tack älskade dotter!


Diesel o Selma


Diesel (Sierian Husky 11 v)


Kira njuter i ljusets sken..o så hade vi en ficklampa som gav lite
Xtra ljus..*L*.... Nötter,oboy o många goa skratt...
En fin kväll!


Kommentarer
Postat av: J

Låter som ni haft myspys! Underbart med lite styrka!

2010-02-18 @ 20:03:57
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: kira

tack mamma att ja fick vara hos dej kommer gärna igen å hjälper dej me saker å ting då du inte årkar me de saknaden e stor effter dej... men kommer gärna igen å hjälper dej älskar dejsåååå

2010-02-19 @ 13:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0