Popé


Här ligger jag vackert..nära o tryggt i solen!


Jag älskar att springa LÖS o utforska naturen


Isen va kall om tassarna..men ack såå skojj!


Måste smaka på vattnet...det såg såå gott & inbjudande ut!


Posera det kan jag oxå!


Ser ni såå gött vi har det tillsammans?

Popé har på den vecka vi haft honom blivit en go kille som i vårt sällskap
accepterar andra människor,andra hundar,våra kattor.
Han älskar att gå LÅNGA promenader från att förut ha vägrat gå i koppel.
Äter ofta o med god aptit! Han fullkomligt ÄLSKAR Selma!
Han sover HELA nätterna utan att pinka en droppe.
I dag är första dagen han även vart HELT rumsren!
Måste då tillägga att vi varit ute många timmar....
Han kan nästan kommantot "sitt"...och ögonkontakt.

Ja vad kan man mera säga om denna härlige kille?
Jo han är underbar,kelig o rar!
Vill ofta vara nära..men söker sig också ofta i sin egen bädd
för att få värmen vid spisen...och närheten till oss alla!

I kväll har han dock sovit mellan mig o Jonna på soffan..
drömt o gosat in sig för att känna trygghet o ömhet.

Det som blir det allra svåraste är att lämna tillbaka denna
underbare kille Popé till sin matte o husse igen....

Kommentarer
Postat av: Annica

Mmm vet hur det kan vara o släppa en hund man fått o bli hund igen..

Inte namn men du vet Q

2010-04-04 @ 10:00:52
Postat av: Jonna

Önskar jag fick sova bredvid honom igen, saknar både honom och er :( <3

2010-04-09 @ 20:29:37
URL: http://flickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0