my day

Ännu en förkyld dag till ända...
det e tungt o vara täppt i hela snoken hela tiden.
Humöret är lixom inte det samma dååe.
v
v
v

v
v
v
Dagen har annars vart heelt ok!
vart i Tierp o hälsar på svärmor med man.
Fikade o så.
Pratade bort en bra stund.
Isak o Elisabeth var med!
o voffarna förståss!
v
v
v

v
v
v
Såå va jag till hästarna
Leon o Samir i går..
Leon står inne skadad o Samir ensam ute skadad.
Matte A är inte glad..
O hästarna som e såå bundna vid varann saknar att gå i hagen tillsammans.
Hoppas veckorna går fort så Ni snart kommer ut tillsammans igen!
Ska bli skoj o se er busa i hagen igen!
v
v
v

v
v
v
Mm jaa Jonna åkte hem igår oxå...
saknar mycket denna tjej som äger en del av mitt hjärta!
kom snart igen! Vi hann inte såå mycket denna gång!
*LOOVE*
v
v
v

v
v
v
I morrn blir det en spännande dag..
Hoppas man mår bättre då!

Sov gott govänner!

Minns o stå vid varandras sida 
stötta varandra,
Glöm aldrig att ord säger mera än handling!


Kommentarer
Postat av: Hella

Låter som om du haft en händelserik påsk.. hoppas snart din förkylning ger med sig så du kan njuta av det fina vädret till fullo...



kraam!

2010-04-06 @ 11:19:58
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Jonna

Förlåt att jag inte svarade på ditt mess, men jag har haft otroligt fullt upp och kom precis just på att jag inte svarade!

Jobbigt att lämna pojken tillbaks, men du vet att han hade det toppen dom dagar han fick vara hos er. Han får det säkert bra nu också, en bättring verkar iaf vara på gång!

Ååååh, är vår älskade kisse hemma igen? (:

SAKNAR ER! <33333

2010-04-09 @ 20:32:40
URL: http://flickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0