Wonders

Jaa go vänner...Candy har fått vara med om mycket dessa dagar hon varit hos oss..
Hon har vant sig vid att åka bil i alla lägen,svängar,med musik,fått vänta där då jag gjort ärenden,
o hon fullkomligt älskar det speciellt då hon får vara med Selma. Som nu är hennes stora trygghet!!
Så har hon vant sig vid våra stora lurvia kattor. I början undra hon varför de följde efter oss
på promenaderna..de busade o skrämde henne. Men nu har hon förstått att det är så att de ska med...
Hon leker med dem...promenerar med dem,sniffar på dem..Inser att de hör till!!
Såå har hon på promenaderna fått träffa andra hundar..både stora o små. De små blir hon SKIIITlycklig åt.
Men de stora e hon lite avvaktande mot.. Men jag är sån "dum" matte som tycker att skäller man emot o e stöddig
får man ta det..o stå sitt kast. Så jag har låtit henne även träffa stora hundar.. som idag.

Jag tog bilen till Gottsunda..där Selma o jag älskar o gå. Då vi stiger ur bilen så hade nyss en annan bil stannat där.O ur den hade ett gäng Borzoier klivit...o en setter. Jag gick fram o hälsa o fråga om vi kunde låta hundarna hälsa.. Jodå sa hon.. O sagt o gjort.. Det gick bra o vi tog en 1½ timmes lång skogsprommis  via öppna fält o stigar o leriga platser. Men hundarna hade oootroligt skoj o lilla Candy va rädd första tio minuterna men sen va
hon med lös o i full fart!! O NEJ det va ingen fara för parning..Borzoierna va rätt stora o ointresserade av parning.
Det va bus o lek o spring!! O deras matte Ing.. o jag hade en pratglad stund..bytte telnr o lovade ses snart igen.
Hundarna fann nya vänner o jag känner att så även jag gjorde!!

Lite bildbevis.....

  



  





Kommentarer
Postat av: J

Åh hjälp va många stora hundar hon har!! :) Va roligt! Jag märker att Candy har utvecklats någe enormt nu. Så himla skoj att se att hon kan vara normal!!! Och leva ett normalt liv utan kennel o 10 andra hundar i ryggen. :)

2009-09-18 @ 16:45:15
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Jonna

Såååå himla kul att se dom ha roligt tillsammans, stora som små! (: <3

2009-09-18 @ 17:07:50
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina stora hundar dom fick leka med tihi kram

2009-09-18 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0