skitsnack

Vi e bra tokiga vi...mannen o jag..
vi diskuterade en dag vad alla e olika då man
sitter på det allra heligaste...(dasset)

Vissa tar me sig en tidning,andra mobilen,andra inget,
vissa sin bok,o nån kanske sin stickning...hehe.

Jag berättade att jag inte kan ba sitta där..blir rastlös...
så jag "donar" vilket innebär att kanske reda upp i korgarna där...
eller ta me mej nåt dit o fixa me. Som häromdagen tog jag me mej
sax o min BH som jag demolerat bågen på...
Satt där o dona...o fixa den...
Sen kom min fina slutresume´...

Då jag va klar me BH´n...
då fundera jag på om månne det va klart i andra änden......


O mannen han skratta så han höll på o DÖÖÖ
O fråga då naturligtvis om jag inte har nån som hellst
kontakt med den delen av kroppen...
Eftersom jag då donar..o bakdelen "sköter sig själv"

Detta har framkallt måånga goa skratt sen den dagen!
E det ba vi som har skitprat för oss...Må så vara.
men vi hade iaf

SKIIITKUL


P.s...sitter o skrattar ba jag skriver detta...ojoj..life is fun!

Kommentarer
Postat av: Sonen

Ni är ju för sjuka ibland XD hoppas på att owe inte dog av skratt iaf ;) sakar er riktigt mycket, hoppas det är bra där hemma... och just ja, funkar din BH nu då? XD hah, sitter i skolan så måsste fortsätta jobba nu. kram hörs

2009-10-20 @ 09:25:24
URL: http://lonelywhispers.blogg.se/
Postat av: Joel

ni e bra tokiga ni.som sonen eran.hoppas vi syns snart igen.kram

2009-10-20 @ 16:12:02
URL: http://jmanilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0