Älskade vän!

Jag är så lyckligt lottad. Jag har en vän jag...joo verkligen!!
Jag älskar henne så högt..o tackar högre makter för den dag vi träffades..
Ur ett hastigt möte fann vi varann..pratade o umgicks.
Lärde känna varanndras svagheter o styrka.
Lärde oss att se världen med lite andra ögon.
Tillsammans då vi ses känns det som om vi inte kan bli besegrade.
Vi är starka o modiga o vill o vågar allt.
Då vi är på varsin sida havet så känner vi av varandras styrka
och förlitar oss på att alltid få ett tröstande ord..
Vi är starkare än systrar o det känns tryggt.
Då den ena når framgång..då gläds vi och lyckönskar
känner lycka o glädje
Men även då tider är tuffa o trånga på många vis
då ställer man alltid upp lyssnar tröstar o pratar...
Det är vänskap o det är första gången i min historia jag kan få uppleva det..
på riktigt..utan lögner o förtal.
Jag e accepterad för den jag är..
O du är älskad för den du är min vän
Åren mellan oss är många
men den känslan jag får då vi ses är enbart glädje
och åren har ingen nackdel..
förutom att jag kommer att gå med rullator före..haha.

Jag är så lycklig för jag har dig!!
O du skall veta att du alltid har mig!!

Älskar dig min vän!!


Kommentarer
Postat av: J

Mycket vackert skrivet. Du har ordets talang... och ett enomt stort hjärta där så många får plats! Jag är glad att det fanns plats för mig!

2009-11-02 @ 16:27:16
URL: http://showandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0