Ditt & Datt

Dax för lite uppdateringar.
Jean vart här en vecka..mycket har hänt...skojjat o busat o shoppat...
vandrat o irrat bort oss i skog o mark..*L*.
Sen kom A hit..med sonen.
Åkte med dem till Åland...
Var hos Jean o T från lörd-sönd.
Hjälpte till på hundutställningen i Torp på söndagen!
Va riktigt skojj!
"min" lilla Eveline fick jag oxå ställa ut!
Träffade oxå min barndomsvän jag saknat så mycket
o tänkt på...nu bytte vi  mobnr..o skall ses.
Hon bor numera i Sthlm...så vi e inte så långt från varann!
*lycklig*

Idag har jag vart på 3-årskontroll efter jag fick ny benmärg...
alla tester o prover var bra!
Det enda som bekymrade var att jag inte får bort bältrosen helt
Så nu är det 40 dagar medicin igen!
Tröttsamt..men hellre det än att det blir kroniskt!!

Sånt e livet här..just nu.
Ska sätta in lite bilder jag har..sen jag va på Åland o så....
Kika o kommentera gärna!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så synd att vi inte kunde ses den här gången heller, ibland är det tråkigt att behöva jobba när folk är lediga :(

Så skönt med testresultaten.

Kram

2009-05-25 @ 11:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0