En dag i taget

Ännu en dag...nyss hemkommen från Åland.
Kikar på mitt senaste inlägg...filmen.
Den gjordes förra veckan då jag väntade på nya provsvar...
då jag var till läkaren för värken..knölen..
Men provsvaren var bra!
Dock är medicinen som jag måste äta ännu många veckor hemsk..
jag gråter ofta och mitt humör vandrar väldigt.
Många dagar vill jag inte ens leva.
O andra dagar så ser jag meningen med livet.
Undrar ständigt varför inte jag kan få leva utan mediciner..
ångest o längtan att få komma bort..slippa lida.
Men det är väl inte mig ämnat kanske...
vet inte frågorna många men svaren få.

Tar en dag i taget,en tår i taget,en tanke i taget,
vågar inte se framåt för så fort jag ler igen så kommer nästa nerslag.

Älskar dig så innerligt min vän för att du ständigt fyller på min skål...
med livets goda...hoppas jag snart kan fylla på din...
att ge o ta är livets goda...ett liv utan dig vore inget liv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0