Vinkelivink

Nu e det dax igen..
Att åka "hem" till Åland
Det är inte mitt hem mera är ba så.
Trivs så bra här i vår kojja o med min man..
Det är livet!!

Så jag kommer att blogga om jag kommer åt nån dator
men det e inte säkert.
Oo som det ser ut så e det en massa besökare här..
men ingen som skriver nåt.
Såå jag har väl för ointressanta inlägg.
Hmmm får se..vad som händer me bloggandet.

Äldsta dotter får sin nya lya på fredag..
ska bli najjs o hjälpa henne få ordning o så.
Köpt en spjälsäng..*L*.
Så efter flytten e det dax o bli mormor...

Ska även träffa min andra dotter.
Det är allt för sällan man ses.
Saknar dem..
o mina andra vänner!!

Puss o kram
ses på stan...*L*


Kommentarer
Postat av: Hella

spännande det där me att bli mormor... själv ska ja till Åland i slutet på mars.. o då blir ja där 5 veckor på praktik..



Ha det bra!!//Kraam

2009-02-25 @ 23:28:00
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Annica

Eva blir snart lika nojig som jag ang bloggen :-)

Ses snart.Bilen är väl baktung pga coca-cola...ooops vems fel är det??

2009-02-26 @ 08:44:51
Postat av: Lela

2009-02-26 @ 11:37:18
Postat av: Lela

oj de blev tomt.. sorry.. ;)

Grattis till barnbarn!

sku gärna vilja ses om du har passligt när du är här. kramen.

2009-02-26 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0