Ditt & Datt

Jahapps då var det måndag igen tiden fullkomligt ba draaar iväg.
Helgen..vad har hänt??
Hmm bakat levergodis till Selma...vandrat o åter vandrat...
sett bra filmer...ätit gott...vart o hälsat på P & U...
Shoppat...åkt,kört monster....surfat...
Mm det var väl lite iaf..
Idag har vi vart i vedyxaskogen o hömt pinne.
Det gillade hon. Osså kommer J..selmas lillmatte nr 3..*L*
Ska bli skojj o ses igen!
Sonen e hos polare som vanligt..skoj att han har så bra vänner
så han kan va där o fördriva tiden på sportlovet.
Även om det inte är såå mycket sportande..*L*.
Mest sport vid datan.

Såå har jag ingått avtal med mig själv!
Skvallrar om det nu så jag kan ha ER o hålla kolla på mej..hehe.
Jag skall inte äta nåt godis alls fram till valborg!!
Inte en enda chokladbit!
Hittills har jag klarat 8 dagar!
O det har gått över förväntan lätt....
Detta innebär oxå inge läsk,kakor,bullar,tårta om man inte e bjuden.
Blir lite svårt då mannen fyller 40 i helgen.
Men inge godis iaf!!




Nuu e det eld i brasan o jag njuter av värmen!
Sen hämta J vid bussen o middag.
Underbar dag!!




Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej igen. du kan väl skriva till mej eller om du har facebook..? finns där som Tilda S....... så får du se mina ögonstenar också :) E inte på msn eller så men har ju vanliga hotmail ja kikar in till ibland. Sköt om dej! Kram

2009-02-17 @ 20:00:27
Postat av: Tilda

Hej ännu en gång :)

Sku vilja be dej om hjälp.. Du har haft SÅ många otroligt vackra dikter här.. Har du en som ja kan skriva till min vän när de gifter sej nu i helgen i iskyrkan? En nära vän som bor i sverige.. har så svårt hitta någon o tänkt på dej om du kan hjälpa mej :) Så tacksam isf! Kram

2009-02-21 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0