Min morgon

Idag var jag med sonens klass..de hade friluftsdag.
Vilket innebar promenad med hundar.Alla tog med sig sina egna,
eller lånade. Detta är några bilder därifrån.
Jag åkte ner till slutstationen..Länna o eldade så det var färdigt för dem
att grilla korv då de kom fram efter 8 pustiga km.
Fint väder -4 grader...underbart sällskap o hundar förståss!!



Bamse...blandis mellan samijed o Border collie


Blandistjej......                     Tindra                U´s 5 golden retriver´s


Bonzo New foundland



Ögonkontakt mellan G. & Wilma Rotteweilertjej



J. & Donna på samma filt som Jag o Selma.....

Kommentarer
Postat av: J

Va roligt ni har haft, ser det iaf ut som! Härligt me massa hundar o roligt sällskap o grillning :)

2009-02-12 @ 20:33:46
URL: http://showandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0