Update

Då va allt me julen förbi...skööönt..

Dottern har hunnit vara på en snabbvisit..
men vi hann med en hel del..*L*
Varenda en butik snoka vi igenom!!
O fynda lite..*L*
Underbart e kort..
Kom snart igen!!

Nu e sonen här me sin tjej..
stannar ba ett par dagar de med..
De skall fira Nyår i ockelbo.
Hemma hos tjejjen!
Så e re me det..

Annars då..inge nytt..
Slirade nästan omkull...häromdagen..
o mitt ena knä fick ta smällen.
Sträckte det så det ba knastrade i det.
Så nu haltar jag illa
det ba hugger i det då jag går.
Inge skönt alls!

Men det e väl så idetta varannadags väder
regn o rusk o två timmar senare snö o minus!!
Då vi va ut i går kväll regna det...
då vi gick o la oss var det redan minus 5..
E det klokt?
O nu har de lovat minus 20!!!!!!!!!
Hmm...vädrets makter har nog supit till!

Nuuu ut o shoppa lite!!

Kommentarer
Postat av: J

Ja definitivt. Ishalka nu på våra vägar för det varit milt ena dagen andra dagen minus igen... Suck!

2009-12-29 @ 19:41:09
URL: http://showandra.blogg.se/
Postat av: Annica

Du får låna mina kryckor..Behöver dem inte längre då min lilltå är nästan okey nu. Dags att fundera på isdubbar under skorna snart i vår tantålder Eva :-)

2009-12-29 @ 20:36:28
Postat av: Hella

Vill önska ett gott slut på 2009.. och självklart ett riktigt Gott Nytt År 2010!! kramar i massor till er båda!!! //Hella, Lina, Matilda & hundarna

2009-12-31 @ 07:22:58
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0