Underbara dagar

Alldeles underbara dagar med sol o värme har förvillat min tillvaro.
Dagarna har tillbringats på Fjällnora hundbad med Jon o selma...
idag den längsta av dem alla..5 timmar med bad o sol..o många andra hade oxå hittat dit!
Mycket skratt åt tokiga hundar o deras mattar o hussar..
ibland lite morr o strul hundar emellan men mest lek o bus.
O många olika raser o personligheter samlas.
Det är mycket intressant att se o uppleva.
Både Selma och vi är totalt slut då kväller kommer!
Även att få ge goda råd till nybörjare i hundvärlden har gjort mig glad!
Att få nya vänner gör inte dagarna sämre heller!!

Jon..o jag har fått en helt ny nyans på kroppen..
brun o fin..nu märks det att det har vart liite sommar!!
LJUVLIGT!!

   




Kommentarer
Postat av: Anonym

gu va du e bränd mamma ja älskar dej högt jagsaknar dej så mycket vill vara hos dej I LOVE U

2009-08-08 @ 21:14:06
URL: http://ginomalberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kul, det är absolut vad vi haft. Kommer att sakna allt när jag väl äe på ön igen. Om jag kommer fram med all packning vill säga. ler Duu är guld värd! Puuuuuss <3

2009-08-08 @ 23:06:25
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser att ni haft de underbart..Bruna och fina.. o blöt hund.. själv jobbar jag mest hemma för att få nån som helst ordning på gården..

2009-08-09 @ 08:53:18
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0