saknad

I går då jag satt här hörde jag ditt knaprande..du åt popcorn som vanligt..som du gjorde förr..
Det doftade nypoppade popcorn..Jag njöt av att veta att du var här..
Då det va bara du o jag på kvällen skrattade vi åt gamla fotografier...minnen från då
du såg lite annorlunda ut. Hur galna frisyrer du haft... Vi lyssnade på musik..
sa gonatt o jag somnade gott med vetskapen om att du var HEMMA igen en natt.
Vi åt frukost tillsammans första gången på evigheter..
vi var i din kojja o redde upp allt..plockade o packade.
Vemod i mitt inre..många minnen. Vi skrattade åt tokheter vi hittade o pratade minnen
som var förknippade med vissa saker du hade där.
Det vart mycket du tog med dig..men även mycket vi kastade.
Då vi var klara där..åkte vi till hemmet med allt..
Vi sjöng o spelade "vår" musik hela vägen pratade strunt
o jag kände ända in i själen att jag älskar dig så oerhört mycket!!
Lämnade dig där...med tungt sinne..
Men ändå med vetskapen om att vi snart ses igen..
o varje möte kommer att bli bättre o bättre.
För nu tar vi vara på tiden tillsammans..
mer än nånsin....

Älskar Dig min ende ovärderlige son!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hääääärligt :) <3

2009-08-15 @ 22:33:58
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Isak

kolla min blogg.

2009-08-26 @ 00:08:44
URL: http://lonelywhispers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0