Tibax

Då va man tibax igen..datan gav upp igen ett tag. Tur man har så duktig man som kan detta me dessa manikker. Nu e den tillfälligt fixad o jag ska i morrn försöka spara alla foton o allt annat som vi anser vara viktigt..o sen ev formatera eller helt köpa ny hårddisk. Denna har väl vart med om en hel del..man laddar hem o sen raderar..o spar o sen ångrar osv. Den har fått stå ut me massor.. Såå en ny vore inte helt fel. Får se. 

Vad har annat hänt...joo har fixat 7 kg lever..*L*..malt sönder o fryst ner..för framtida hundgodizz...
Vart på fika till P & F..najjs..som vanligt. Men saknade dig..U...vi kan det där me o fnissa bort allt..o prata bort tiden. Men..snart e det väl dax igen! Ooo annars..joo mera fika me N & M...planeringar inför helgens store event..*L*. Spännande verkligen att få se er bli man o hustru! Ska göra mitt bästa för att föreviga det...på bästa vis! Hmm o i dag trillade J & J in...måste bli mera ofta..det e skojj  o träffas. Vår tur nästa gång!  Tycker ibland jag e mest ensam..men då jag skriver idag så inser jag att det inte alltid är så...kanske lite så att det går i vågor..*ler*. Nu har det vart en hel del fika o umgänge..o det trivs jag med! Kul o träffa vänner..riktiga vänner...känns in i benmärgen...att jag funnit rätt...vänner!

Sååe re... i morrn e det åter möte..ett par timmar på Fm...sen lungt...ska hoppas på finare väder..så Selma o jag kan ta en lång prommis i skogen. Smita från våra efterhängsna kattor..*L*. De är som svansar allihopa! Eller så kanske jag styr ut monstret o drar iväg på det en stund..dee vore skojjsigt..får se.

Nu e det iaf natta...o jag ska försöka koppla av lite o sussa....har vart lite svårt sista nätterna...tankarna värver nya ideér... Och jag hoppas på att förverkliga dem snart....With or without U!!


Kommentarer
Postat av: J

Vad är planerna? Jag börjar fundera allt mer på ett meningsfullare liv. För det måste ju finnas något jag är bra på eller hur?! Kanske det du pratade om tidigare nere i sverige?

2008-11-11 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0