Min födelsedag

Uunderbar fredagkväll U...Mera sånt!!
Tack P & U för presenterna!! Det värmde att ni kom ihåg min födelsedag!!

Oxå Du Jean..mindes din gamle vän!
Jättekramen till dej...Miz U....!!

C...min specielle vän o jobbmentor..
Tack för gratulationerna!!

Tjejerna mina åkte hem idag igen till Åland..
så nu är huset tomt o tyst igen...
vart på jobb ett par timmar men annars lungt.
Får se vart det leder ikväll..vad som händer...



Jag o mina älskade kottar....Älskar Er alla sååå mycket!!!

Kommentarer
Postat av: robban

Grattis i efterskott vännen..





Inte så små kottar längre..du börjar bli gammal Eva leeer

2008-11-30 @ 11:48:48
Postat av: Hella

Hej!!

Vilka fina bilder på dej och dina kottar.. va läänge sen man såg hela familjen samlad.. men fy va dom börjar bli stora nu.. e ju på barnen man märker att man själv blir äldre...



kraam!!

2008-12-01 @ 07:32:10
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Annica

Försenade grattisar men inget inet....Men jag kom minsann ihåg dig ändå utan inet :-D

2008-12-01 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0