Today

Upp före sju..städade o diskade i 4 timmar..hur kan det va så skitigt..då man inte ser det..Men tydligen. Diskade alla "fina" glas o porslin man alltid gömmer i nåt "fint" skåp..*L*. Skönt det e gjort nu iaf..Lagom tills man va klar o skulle ta ut Selma på prommis så började det regna..det va precis lagom...inte. Men vi åkte in till stada en sväng o handla blomster till utekrukorna..i väntan på att regnet skulle ge sig. Hitta fina..lila tofsar..o lila violer..o sen gula till mjölkkannan..*L*. Blir väl fint då jag får dit dem nån dag. O inte slutade det regna..så Selma o jag buffade iväg genom skogen iaf. Tog vår skogsrunda som förr tog 1½ timme...nu me lite språng tar det 50 minuter. Skojj.. Sen får ni fundera ut vad det beror på..att det går fortare..*S*...mej eller om jag genar faaslit mycket..heh. Nu e läget lungt..sonen åkt me polarna på bio..o jag ska fixa middag..hungrig som få...

Kommentarer
Postat av: Annica

Eva, är som Currygubben?
Sniffat krutrök och fått eld i rumpan?????

Låter du du fått upp ett bra flås.

2008-05-14 @ 17:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0