Jag..ingen

image434

Kommentarer
Postat av: Annica

Du Eva, du är värdefull.
Du är du, en underbar kvinna är godheten själv.

2008-05-21 @ 22:16:41
Postat av: J

Sådär får du inte säga för vi alla älskar dig så mycket för att du är precis den du är!!!

2008-05-22 @ 10:56:32
Postat av: Robban

Eva..Eva..nu får allt O ta dej i örat..igen..

Finns väl klara skäl till att man inte har "dumpat" dej för länge sen, eller hur *leer*
Du är och förblir kvar på min toplista över "fina" kvinnor jag "flirtat" med..leeer...

Ta vara på dom i din närhet som tycker om dej och skit i resten som inte har förstånd så det räcker..

kram

2008-05-22 @ 12:05:00
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej Eva! jag känner inte dig men så mycket vet jag att du duger som du är och betyder mycket för dina nära och kära.
För mig betyder du mycket,du delar med dig av dig och skriver bra
och fint på din blogg.
Kraaam Anna-Carin

2008-05-23 @ 13:19:35
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0