Duktiga jag?

Fick betala för o va duktig idag..skulle ojla in utemöblerna..O då ska man jue slipa dem först. Tänkte inte på att det är trä man jobbar me.. Drog me slipduken i full fart..AJJJJJ en stor sticka brann rätt in i tumleden. Jag fick tag i änden på den men tydligen så gick den av. F*N va ont det gjorde. In o satte sprit på..försökte me pincett men kände den satt djupt biten som va kvar.. Aha ba o ringa sjukan. Fick akuttid o åkte dit.. Lokalbedövning o grävning i tummen..ukki. Mådde illa.. o hemsk känsla. Efter 30 min grävande så jubla han,då fick han ut biten som va kvar. Den hade suttit fast i benhinnan i leden. Ohh gudars så skönt o få bort den. Blev omputsad o tejpad...o order om stillhet o renhet några dagar. O koll på att det inte blir infekterat..då mitt immunförsvar inte är 100% än...
Sicken cirkus för en sticka...för att man ville va duktig..hmm... Så nu sitter  man me tummen i paket,käkar piller o har allmänt ont!! Mmm..det var min söndag...som nu e till ända...

Kommentarer
Postat av: Annica

Vissa saker ska man utnjyttja männen till att göra ex slipningen så man kan själv ta det roliga sen :-)

2008-05-05 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0